2010-05-18
 09:36:40

100 dagar och tandvärk

Idag blir Lykke-Li hela 100 dagar gammal , helt sjukt vad tiden går snabbt.
När man hade 100 dagar kvar kändes dét som en hel evighet.
Längtar verkligen tills nästa gång jag blir gravid fast de får dröja några år till dess.

Igår kom mäklaren hit och gjorde en värdering av vår lägenhet och frågan är nu bara vart ska man börja?!
Köpa eller sälja först?!
På erik ohlsson har de kommande objekt på deras hemsida så där ska vi lägga ut lghten så länge och leta hus under tiden.
Att leta hus tar ju ganska lång, tanken är att man ska bo där i väldigt många år så man vill ju verkligen hitta det perfekta huset för vår lilla familj.
Har hittat en del riktigt fina hus som inte ligger inom de områden där jag har snöat in mig på att jag vill bo.
Men vad är viktigast?!
Det perfekta huset i på en ort man tycker är okej eller ett okj hus i en ort man tycker är perfekt?!
Orkar jag pendla in till Malmö?!


Magnus har lagat en tand för en tid sedan och de senaste dagarna har han haft riktigt ont i den och igår var smärtan enorm inget hjälpte, jag har aldrig sett honom haft så ont.
Så jag sa till honom att ta sig ett järn och efter några järn var smärtan bort och Magnus somna gott på soffan


Meya

Om ni flyttar ut i skogen får lykke skicka en karta till frank, för då vill vi hälsa på och avundas att ni har hus och vi en lägenhet! :D



PUBLICERAT: 2010-05-18, 20:49:29 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/
Sofie

Sv: Ja precis, jag håller med :) väldigt trevligt.





PUBLICERAT: 2010-05-19, 13:49:00 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: