2010-03-31
 12:17:23

Vilken natt..

Inatt har det inte varit en bra natt, ingen i familjen mer än Wilma har fått sova..

Lykke-Li vaknade 09.00 på morgonen och höll sig vaken ända till 24,00 , sov under dagen gjorde hon bara fem min här och där.. Var ute och gick 1 och en halv timme på kvällen eftersom hon alltid somnar då men inte igår ente , hon skulle ligga och titta ut ..

Under natten sov hon inte mer än 10 min i stötten , tror det är växtvärk och gaser som spökar..
Skulle egentligen träffat My idag men jag är helt slut i knoppen och Lykke är ganska gnällig tror hon är övertrött..
Så idag ska vi bara stanna inne och sova och bara mysa.





Igår kom min moster över med en dopklänning som både min kusin,jag och lilla syster haft. Är alltså nästan 27 år gammal och fortfarande jätte fin, så den kommer lillan ha. Ska bara byta ut sidenbanden yill röda samet..




Sofie

Hoppas ni får sova lite mer i natt.. Skönt att man bara kan vara hemma och mysa de dagar man har haft jobbiga nätter iallafall :)





PUBLICERAT: 2010-03-31, 22:08:11 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Meya

Men när slutade hon kissa på mattan då? Jag tycker det har blivit lite bättre nu de senaste dagarna, men hon bajsade på grannens dörrmatta, det var lite pinsamt :P

Jag vet inte hur Frank reagerar om hon skulle skälla, Pixie skäller ju aldrig, hon verkar vara rätt stum.



PUBLICERAT: 2010-03-31, 22:08:52 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/
Therese

Usch ja, sånna nätter är inte roliga!



haha jag är lika dan, älskar att slänga men har hänt mer än en gång att jag har ångrat mig :P Men mitt motto är "man kan ju inte spara allt", kör det som ett mantra de ggr jag har ångrat mig ;)



PUBLICERAT: 2010-04-01, 10:56:35 | URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Helena

Hej Emma! Ja jag lägger ut paket. Men kläder är svårt att sälja idag. Jag har lagt ut allt i stl 50 men va fan där blir ju inga pengar av det. Kostar ju att skicka det med. Folk vill ju inte betala så mycket för begangnade kläder. dom vill helst få det gratis. Hehe. Så jag ska låta detta gå nu sen får jag se vad jag gör av alla dom andra kläderna. Kanske blocket? Allt bra med er annars då? Puss och Kram från oss



PUBLICERAT: 2010-04-01, 12:30:04 | URL: http://prinswilton.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: