2010-03-11
 09:41:31

Det vackraste jag vet ..

Har inte fått sova mkt inatt Lykke-Li har inte velat sova men ska inte klaga har fått 3 riktigt bra nätter innan det..
Samt vi har fått världens finaste morgon , Lykke har skrattat en massa och jag blir lika rörd och varm varje gång.


Igår bjöds det på en riktigt god paj hemma hos Emma, lika trevligt och mysigt som vårt lilla mammagäng alltid brukar ha..

Magnus kom hem en påse med massa kläder från villervalla och mniymo i olika strlk som han fått från sin svägerskas butik samt att när Susan,Malin och Carro var här i tisdags fick hon mer..
Ett besök till Ikea snart för ny garderob är ett måste..


Jag insåg igår att jag börjar bli gammal eftersom alla mina favorit program går på 4an..Måndagar och onsdagar är favoriterna..

Igår var det först halv åtta hos mig sen drömmen om Italien och som avslutning var det fusk byggarna.

Idag är det ju torsdag vilket betyder antik rundan på SVT1 hihi..


Vet inte hur man lägger upp youtube länkar på bloggen men lyssna på :


alicia keys try sleeping with a broken heart




Johanna - mamma till Leia

sv: haha, känner igen det där :P



PUBLICERAT: 2010-03-11, 10:47:45 | URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Sofie

Hihi så söt min hon gör :)



Leon gillar också AD-dropparna och Minifom.



Det går faktiskt oväntat bra med hunden.. Hon brukar vara ganska stirrig men sen vi kom hem med Leon så har hon varit så lugn..

Fast vi ska inte ha kvar henne, det bestämde vi innan vi fick Leon.. Min mans syster ska ta henne, men hon är ute och reser just nu.

Jag känner att vi inte har tid med hunden plus att man inte kan lita på henne, hon är ju så stor.. man vet aldrig :/



PUBLICERAT: 2010-03-11, 20:03:08 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Charlotte

Ååååh vilket litet charmtroll! :D Jätte söt! Gulligt att hon skrattar nu med :)



PUBLICERAT: 2010-03-12, 11:40:06 | URL: http://snigelbebis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: