2010-06-09
 10:02:40

Tanten i mig

Djup inne i mig bor en kärring.
En kärring som stör så på små små saker.
Som i morse när jag gick ut i köket och där stod ett tomt mjölkpaket , ett smutsigt glas på diskbänken och det ena skåpet av halv öppet.
Då blir kärringen inom mig en smula irriterad och fattar inte varför mannen inte kan sätta glaset i diskmaskinen, slänga det tomma paketet och stänga skåpet.
Hur svårt kan de va?

Men efter ett tag börjar jag tänka postitivt igen har ju faktiskt en underbar karl som städar,lagar mat ,fixar och donar och ger mig och Lykke-Li all kärlek i världen..


Meya och Frank

Haha, jag är precis likadan. Jag kan vara irriterad på Martin en hel dag bara för att han gjort så på morgonen. man har blivit en sådan kärring. Men jag kan inte heller förstå hur svårt det kan vara?! Det tar ju bara 5 sekunder extra...



PUBLICERAT: 2010-06-09, 19:39:33 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/
Helena

Det var skoj att träffa er idag. Hehe Gick det bra med vagnen? Du glömde ju fråga vart ni hade köpt hus och säga grattis till dig. Hehe var uppe i Wiltons mat ju. Hihi. Pusss



PUBLICERAT: 2010-06-09, 22:34:23 | URL: http://prinswilton.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: