2010-06-23
 08:55:03

Sover jag eller är jag vaken?!

ojoj vilken natt..
Jag är så trött att jag vet varken in eller ut..
Vi sålde vår vagga för nån vecka sedan och när vi skulle sätta upp spjällsängen kom vi på att vi inte hade någon madrass.
Och mitt i allt kom husköp och lägenhetsförsäljning och annat trams så vi har inte hunnit åka till ikes och köpa en ny madrass..
Så Lykke-Li har sovit mellan oss , vilket hon gjorde tillochfrån fast hon hade vaggan..
Anledningen till att hon soviti vår säng är att Lykke verkar ha ett enormt behov av närhet på nätterna och enligt min privata mening ska man inte neka ett sådant litet barn det.

Detta betyder inte att jag tycker att alla ska samsova med sina bebisar då det som är rätt för oss inte behöver vara rätt för andra och visa bebisar sover mkt sämre i sängen med sina föräldrar..

Men nu verkar inte vår lilla Crusty gilla samsova längre för de sensate nätterna har hon vevat, slås och sovit väldigt dåligt när hon ligger för nära, samt att hon inet vill sova på rygg längre utan rullar över på magen hela tiden.
Samt att det blir sjukt varmt så i natt fick Magnus snällt sova på soffan då Lykke tar så mkt plats så vi båda inte får plats längre.
Så inatt är slut på samsovning för vår del..

Och det är med blandade känslor ,älskar att ha Lykke nära och det är väldigt praktiskt att liggamma.

Men jag är så jävla trött på att ha sex ute på soffan och på alla andra ställen utom just i sängen , ligga obekvämt för alla ter ska få plats och för det blir alldels för varmt nu..


Meya och Frank

Ja, kan vara en sån vagn.. om den finns i brun, annars tror jag det är denna: http://www.brio.net/BRIO_NET/Sverige/?b=3



men det kan ju liksom inte stämma, så fin vagn kan man inte bara ge bort. Men den ska vara brun och brio spin finns inte i brun. Inte på hemsidan i alla fall :S



PUBLICERAT: 2010-06-23, 19:50:22 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/
Josse

fy fan, då ska man aldrig sitta i er soffa igen hahaha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: