2010-06-02
 16:45:05

Inne

Trots det otroligt underbara vädret ute så har jag och underbaraste spenderat dagen inomhus förutom två rundor med hunden.
Har otroligt mkt att göra just nu för det har hänt en väldigt rolig sak snabbare än vi trodde men vågar inte ropa hej från jag är över ån.
Så har lite att stå i här hemma samt att vi ska ha dop på söndag.
Skulle egentligen ha lagat maten själv men hinner inte längre så får beställa mat istället och världens snällaste mamma bakar och fixar till oss.
Så nu är det bara lite smått kvar att fixa till söndag.


Imorgon ska jag på efterkontroll, 16, 5 veckor efter Lykke-Li föddes bättre sent än aldrig.
Hinner egentligen inte men det måste göras, måste skaffa något prevmedel  och se så allt står rätt till där nere haha..


Meya

Haha, eftersom jag är efterbliven trodde jag du var gravid när jag läste de första raderna på ditt inlägg. Men nu vet jag ju att du syftade på något annat, hoppas allt går snabbt och smärtfritt så jag kan gå runt och vara avis på en ååååå i trädgården.



Bra då sparar jag kläderna tills nästa vecka, så lykke får välja ut vad hon vill ha :D



PUBLICERAT: 2010-06-02, 17:30:04 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: