2010-06-20
 10:12:32

För att vara på den säkra sidan.

För att mamma och pappa inte ska få vuxenmys på kvällen så har Lykke-Li nu börjat med vara vaken till sent sent alt somna vid 18 och sen vakna igen vid 23 och är super vaken och super glad till 00.30
Det kvittar hur mkt eller hur lite hon sovit dagen innan.


Meya och Frank

Men lykke vill inte ha syskon, hon vill att ni väntar till 2013, haha :D

Ja, frank har varit så jävla gnällig igår och idag att jag börjar bli deprimerad. Det måste vara lykke abstinens, men han lyssnar inte på mig när jag förklarar att de ska ses imorgon på öppna!



PUBLICERAT: 2010-06-20, 11:46:41 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/
Sofie

Jobbigt när de plötsligt ändrar sina sovrutiner. Leon har börjat vakna vid tio.. men bara för att äta. Sen somnar han igen och vaknar pigg vid halv två tiden.. Ligger och pratar och har sig..

Har kämpat för att få honom att somna.. och sen kom jag på att om jag lägger honom på mage så somnar han direkt :P



Underbar bild på Lykke och hunden :)



PUBLICERAT: 2010-06-20, 17:21:11 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: