2010-06-05
 09:43:38

Dålig matdag

Idag har vi massor att göra istället för att handla det sista till dopet igår, blev det shopping till mig och Lykke-Li istället. Kollade även på vaganr eftersom vi vill ha en mindre smidigare vagn när vi ska gå över till sittvagn och om vi nu ska flytta vill vi ha en mindre eftersom de kommer bli betydligt mer buss och bilåkande än nu.


Stan kryllade av studenter så skrek och jubla. När Magnus hade Lykke i babybjörn och där kom förbi ett stort gäng studenter som var väldigt högljuda, skrek en av tjejerna i gänget nu får ni vara tysta ett tag för här kommer världens sötaste bebis. Jag blev tokrörd och grät hur länge som helst.


På kvällen begav vi oss till pappa och där åt jag kaviar som jag tyckte smakade väldigt konstigt och de var inte så konstigt eftersom den gått ut den 4 feb.
 Lite senare beställde vi sushi och då åt jag absolut världen äckligast sushi.
Jag som var så geymt sugen


kimse

Hej Emma och Lykke! Ska vi ses på en liten dejt en dag så du kan lära mig allt om hur man spenderar tiden nu när man är mammaledig? Vet att du är expert ;) Kramkalas



PUBLICERAT: 2010-06-05, 10:30:52 | URL: http://kvimsen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: