2010-07-28
 19:32:54

Amning

Lykke ligger nu och sover i sin egen säng för andra kvällen i rad, anledningen till att vi inte valt att samsova mera är för att Lykke tar sig fram och bak  så himla snabbt nu är rädd att ska trilla ner under natten och skada sig.

Amma har jag bara gjort en gång idag och det var 6 i morse , Lykke är inte det minsta intresserad.
Har inte riktigt bestämt mig om vad jag tycker om det här. Det känns liksom tomt på något sätt.
Hoppas att hon inte vill sluta helt, hade gärna ammat ett par ggr om dagen till hon var 8-9 månader..




Meya och Frank

Tack för frukosten idag! Det är så mysigt att vara med dig och Lykke. Speciellt eftersom min bebis har blivit ett monster! Han har skrikit 99% av sin vakna tid idag..



Imponerande att Lykke inte vill ha tutte. Jag tror det är bäst att de väljer när de vill sluta själv (om de inte är typ 4 och fortfarande vill amma, då är det obehagligt). Hon kanske känner sig mogen helt enkelt ;) Hon var söt idag, fina Lykke-Liiiiii.



PUBLICERAT: 2010-07-28, 20:23:04 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: