2010-07-29
 14:47:54

Spådam

Jag var hos en spådam julen 08 precis innan jag träffa min älskade och hon berättade hur jag skulle träffa Magnus,hur han skulle se ut osv.
Åkte till Thailand funderade mkt på vad hon sagt om livet, var i en skit period av livet, tog paus från studierna och visste inte riktigt vad jag ville med något. De hon hade sagt om mitt liv stämde till 99 procent, vissa stunder blev jag skit rädd och grät andra varm och lycklig på något sätt.
Grät gjorde jag eftersom hon rev upp gamla sår som jag trängt bort och för hon sagt hon saker som hon omöjligt kan veta om mig, blev liksom rädd för det okända. Det okända som jag hela livet var grymt facinerad över..

Varm och lycklig för att om det som komma skall stämde var det så fint.
Sista helgen i januari var första gången jag träffade Magnus och det var blixtar och dunder vid första möte och sen dess har vi inte varit ifrån varandra många nätter.
Den 28 maj kom de allra finaste vi fick reda på att en liten bebis valt att bosätta sig i min mage.
Många "nya" par hade säkert fått panik och velat hit och dit men inte vi,vi diskutera aldrig någonsin att ta bort det.
Vi både ville det här mer än någonsin. Vi kände verkligen att vi var rätt för varandra..Vi fick inga negativa kommentarer av vår resp familjer eller vänner utan de verkade verkligen glädjas för vår skull.

Sen kom hon den 7 feb 15.18 50 cm lång och 3490 tung och direkt förstod vi båda meningen med livet : Lykke-Li
Sen Lykke kom är det så många saker man tyckte var så viktiga innan som man inte ens bryr sig om längre och
jag känner mig mkt mer avslappnad och säker som person nu för tiden.

Skulle gärna gå vilja gå och spå mig hos henne igen men hon har tyvärr slutat då hon inte längre känner att hon vill ha kontakt med sin mediala sida längre..
Så nu är jag på jakt efter en bra och seriös spådam eller spåman.
Någon som har något bra tips?!


kimse

Jag spår mig en gång om året, jättenöjd men lite läskigt, hon prickade in vår förlovning med tid och plats samt Alicia. Ska vi ses tis, ons eller fre nästa vecka?



PUBLICERAT: 2010-07-29, 14:58:47 | URL: http://kvimsen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: