2010-07-19
 09:04:40

Resa

Jag kom på att jag inte varit utomlands sen jag var i  Thailand jan 09.
Anledningen till detta är att förra sommaren kräkte jag HELA dagarna då menar jag hela.
Resa utomlands då hade varit lagom roligt, i vintras var jag höggravid och den här sommaren är jag himla glad att det inte blev någon resa då Lykke inte ens gilla den värmen vi har här..
Förhoppningsvis blir det en resa nästa vår/försommar istället när det inte hunnit bli så varmt..
Istället blir det små utflykter hela sommaren istället och det är himla mysigt att åka runt med min lilla fina familj.
Sen är det tapet och möbel jakt med som gäller med.


Meya (Lykkes svärmor)och Frank



Hej Franks svärmor,

i love vårt framtida kiollektiv hippie eco-liv. Alla kommer vara så avis på oss och vårt paradis :D

Franks tänder syns jätte mycket nu, ska bli kul att visa dom på onsdag, lykke måste få känna på dem.



PUBLICERAT: 2010-07-19, 16:59:21 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/
kimse

Vilket fint hus! Stort grattis vännen. Lust att ta en fika nästa vecka med mig och lilla Alicia? Ja, en resa vore fint men med tsnke på Alicias utbrott så fort det blir varmt får det vänta. Vi åker till Usa nästa år i juni istället. Kram



PUBLICERAT: 2010-07-19, 21:52:50 | URL: http://kvimsen.blogg.se/
Helena

Hej gumman! Hoppas allt är bra? Vilket fint hus ni invensterat i. Hehe Kram



PUBLICERAT: 2010-07-20, 07:30:50 | URL: http://prinswilton.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: