2010-07-02
 23:04:48

Fan vad alla glor

Ammade Lykke inne med tutten i amningsbhn knäppte haspen så tutten kom in i sitt lilla bo..
Magnus tog Lykke och natta henne medans jag cyklade bort på Willys för att handla sallad, väl inne på Willys märker jag hur alla råglor på mig..
Jaja tänker jag, betalar och går ut till min cykel och märker att jag har glömt att dra över linnet över det bröstet jag precis ammat på..
Ahhh nu förstår jag varför all glot så..


På tal och något helt annat , Lykke har sugit på sina fötter fötter ungefär 70 %  av hela dagen, det och kasta sig efter allt hon ser är hennes nya grej nu samt slå ner allt som komemr i hennes väg.
Gud vad dem utvecklas...



Meya och Frank

Haha, men I love att du vissar tutten så offentligt. Nästan i alla fall.



Åh vad duktig du är. Då ska vi promenera massor! Min stegräknare står på 18,604 nu, oj oj oj. Jag blir svettig.



Vi har kollat där i den barnliv. Jag misstänker att det är samma som ni hade eller så kollade vi på en stl mindre. Vad heter er? Den på babyland känns så stor, såg en på stan och den var way tooooooo big. Nu har vi kollat på en mountain buggy swift... tror den hette det. Vilken modell har ni? Nu ska jag bara sälja bugaboon!



PUBLICERAT: 2010-07-04, 14:48:49 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/
Meya och Frank

Jag vill ha den som är svart och lime, men martin går inte med på det.. än sålänge ;) haha. Gud vad jag härmas. Kanske borde köpa en vagn som leander har istället ! :D

La in bugaboon nu, tror det går segt att sälja den... känner det på mig :S verkar liksom ligga bugaboo-vagnar på blocket sen flera veckor tillbaka... .



PUBLICERAT: 2010-07-04, 18:08:33 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/
sofie

hahaha, så jäkla underbart. Men det är väldigt lätt hänt, har gått runt så ofta, men bara hemma tack o lov :) Taskigt att ingen sa något :P



PUBLICERAT: 2010-07-05, 11:55:06 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: