2010-07-30
 16:34:24

Dripp dropp

Kom på att vi får huset om tre veckor. Kanske dags att börja packa lite?! Så eftersom vädret har varit så jävla trist idag började vi att små packa lite. Skönt att flytta från mindre till större och inte tvärtom.
Dock kommer vi inte flytta om 3 veckor utan om 5 veckor vill tapetsera över de mindre fina tapterna som finns där nu..



Kom på att jag inte tagit bilder på Ullagrejerna som tyvärr nu ligger långt ner i en flyttlåda. Men en sak hade jag inte packat ner..



Lykke ammar mindre och mindre, hon är inte alls itresserad av tutten nummera. I morse "tacka" hon nej och under dagen har jag inte prövat att ge henne så hon tagit flaskan utan några problem.
De sjuka är att min mjölk redan börjart sina bara efter 3 dagar.



ÅHHH så fin hon är min egen lilla pirat


Meya och Frank

Ja, va fan har vi inte lekt för om vi båda haft så teeeeeråkigt! När ska vi ses då? Jag kommer ha tråkigt i ungefär 7647383 dagar framåt...



PUBLICERAT: 2010-07-30, 22:17:18 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: