2010-01-17
 12:17:39

Mammaledighet

Idag går jag mitt sista arbetspass innan jag går på mammaledighet känns riktigt konstigt faktiskt.. Fattar fortfarande inte riktigt att jag snart ska ligga krysta för kung och fosterland..


Igår var en mkt trevlig dag började dagen med en powerwalk runda och efter det blev det smörgåstårta från mormors bageri , jag är beronde..

På kvällen kom Magnus alla syskon med resp samt mina föräldrar och syster hit för att dricka lite sen blev det bowling på entre .
Jag hoppades på att lite bowling samt den långa powerwalk rundan under dagen skulle sätta igång lita, men nej sen jag börjat äta penecillin har det lugnat sig ganska rejält med värkar och sammandragningar.
 Iallafall efter bowlingen gick vi ut och åt och sedan gick vi till en trevlig liten pub där de andra drack öl och anant trevligt medans jag fick dricka kaffe för att inte somna..

Tyvärr glömde vi cameran hemma, som vanligt..


charlotte

Hon kan ju komma ut när som helst nu! Vad spännande :) Tycker du tiden går långsamt? Det är väl så den sista tiden då man bara väntar o väntar. Haft en bra helg förresten?



PUBLICERAT: 2010-01-17, 14:01:44 | URL: http://snigelbebis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: