2010-01-08
 06:36:57

Mamma fika...

Igår var vid fem gravida tjejer som var och fika i några timmar och det var mkt trevligt, efter fikan gick jag, Ida och My en liten runda istan och jag var mkt duktiga och inte handla något till lillan fast än det klia otroligt i fingrarna..
Hoppas vi hinner fika en gång till innan någon av hos börjat ploppa ut bebisar ;)

Är ledig idag ska åka ut till hundrastplasten med hundarna och försöka sova resten av dagen, de senaste nätterna har varit ungefär lika med noll timmars sömn.. 
Är galet hungri tror nästan jag ska laga köttfärssås och pasta, kan äta det 30 ggr om dagen ...


Therese

Kul med gravidträff =)

Tråkigt du inte kan men det kommer fler tillfällen! Men då kanske din bebis redan har hunnit titta ut ;) Hur känns det nu? Tror du det snart är dags?



PUBLICERAT: 2010-01-08, 20:19:07 | URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Sofie

Köttfärssås får jag rysningar av :P .. och Lasagne..

Vet inte om jag har förätit mig på det för nu kan jag inte ens få för mig att äta det.



PUBLICERAT: 2010-01-09, 11:27:57 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: