2010-01-13
 11:53:40

Jag blir galen

Jag måste erkänna att jag tror att jag håller på att bli galen.. Jag har en jävla massa sammandragningar,värkar, så ont i slidan att jag knappt kan gå och molandevärk.. Ibland reglebundet och ibland lite dåd och då. Ofta tror jag att ni sätter det kanske igång för så här ont kan jag inte ha det ända fram till feb, då kommerj ag go bananas..
Så igår som var en förjävlig dag trodde jag faktiskt att det skulle sätta igång under natten men NEJ i morse när jag vakna kände jag knappt något alls, jag blir tokig..

Jag får väl trösta mig med att jag nu förtiden alltid bär runt på ett eget kaffebord


Charlotte

Okej vad kul :)! Haha vad söt magbild :D Det e inte långt kvar till februari shit. Roligt :) Hur mår du idag då?



PUBLICERAT: 2010-01-13, 15:29:33 | URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Sofie

Stackare :/ jobbigt att gå runt så.. hoppas att bebis bestämmer sig för att titta ut snart :)



Ett eget kaffebord är iofs inte fy skam ;)



Besöket på BB var superbra!!



Kram och godnatt!



PUBLICERAT: 2010-01-13, 22:00:52 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: