2010-01-22
 18:50:24

Fredag

Dagen idag har varit väldigt slapp, vaknade kl 530 gick ut med hunden och lekte i snön,städa,kolla på the voice och jag måste sluta kolla på det annars kommer jag att klippa mig som josefin..

Var och fikade på mormors med Sandra och lilla Elin, får väl snart klippkort där hihi..
Snart ska vi äta hemmagjord pizza och sen kommer Carro och Stoffen hit och jag hoppas att de vill spela buzz ..







Wilma älskar att bli nerbäddad så hon fick en av bebisen filtar


Sofie

Tittar alltid på the voice innan jag åker till jobb, saknar den kanalen på radion :/

Josefin är riktig snygg i sitt hår.. Men du håller på att spara till långt eller?



PUBLICERAT: 2010-01-23, 12:20:27 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Tova

Hej, och tack så mycket :) ja det blev ju trots allt inte så många dagar över tiden för mig, fast jag nästan ställt in mig på 2 veckor och igångsättning ;)

men grabben ville ju ut snabbare än någon kunnat ana, hehe...

snart dags för dig också ser jag! hoppas och tror du får en mer "normal" och trygg förlossning än mig ;)



PUBLICERAT: 2010-01-24, 22:21:48 | URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: