2010-01-11
 20:00:29

Ett besök på KK

Var inne en runda på KK nu ikväll eftersom jag haft så mkt sammandragningar sen i lördags och för jag haft så otroligt ont i underlivet , starka värkar samt att jag idag haft en massa hjärtklappning,svettningar, varit yr och en stark brännade känlsa i magen..

Inne på KK kollade de hjärtslagen ,sammandragningar,gjorde ett UL,kolla blodtryck, odlningar och en gynundersökning..

Allt var toppen med vår lilla flicka. Jag hade för mkt vita något i urinet så fick penicillin mot det och det var antgaligen det som gör att jag haft så mkt sammandragningar..Sen kände han att jag börjat mjunka upp mig ,så en förlossning är nog inte allt för långt borta..


Sofie

Oj, är det snart dags alltså!? Så spännande!

Nu kommer alla tro att du är inne och föder så fort du inte uppdaterar bloggen ;)



PUBLICERAT: 2010-01-12, 10:40:10 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Tova

Ja, denna sista tid är nog verkligen den segaste!! jag går bara och letar tecken hela dagarna :P



4 februari - åh, men då ska du ju också få snart :)

Jo vi vet att det blir en grabb, själva då? :)

kramar



PUBLICERAT: 2010-01-12, 23:12:44 | URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: