2010-01-19
 00:19:23

Det var den dagen det....

Då var första dagen som mammaledigheten över och det har varit en väldigt bra dag..

Var hos Bm hon sa att hon var helt säker förra gången att det var det sista besöket för min del, hon trodde att jag skulle ha fött redan..
Allt var bra som vanligt, hon låg fortfarande fixerad och hade sjunkigt ännu längre ner med huvudet.

Efter det kom mamma hit på besök för hon skulle hjälpa mig med en försäkringskassan men det hade löst fick vi reda på ...

Nu på kvällen åkte jag,jenny och annsan hem till paulina i Svedala och sätt där och flabba en massa och lillan fick en jätte söt pyjmas av annsan.. 


Kimse

nu är det nära vännen! Hur känns det? Jag längtar som en tok men har ju ett tag till, ska jobba 3 månader till och hoppas att tiden rusar iväg :) Promenad på söndag om du inte är på BB? ;)


Sofie

Åh vad härligt att vara mammaledig! Jag lääängtar!!! Bara denna och nästa vecka kvar på jobb :)



PUBLICERAT: 2010-01-19, 14:59:32 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Therese

Spännande, snart dags för dig =) Får se om det blir du eller HelenFr i tråden som hinner först :P

Börjar kännas nu att det är dags för bebisen att komma ut, hon känns så stor där inne nu med sina hårda tryck utåt, neråt och uppåt. Får ju snart inte plats längre :P



PUBLICERAT: 2010-01-19, 20:15:17 | URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: