2010-01-16
 00:14:03

Dagen idag ( eller ja igår blir det)

Vaknade vid halv sextiden i morse kollade på house of babies på tv4 fakta och  satt och stor böla för mig själv, vilket jag alltid gör när det är om förlossningar på tv( jag var känslig innan men sen jag blev grav kan jag knappt läsa sydsvenskan utan att storböla) ... Råka tydligen somna om sen med både tv och data på och vaknade inte fören vid 12-tiden..

Sen kom Josse hit och vi gick hem till pappa och satt där och flabba  , sen kom Magnus dit och pappa bjöd på mat, smörgårstårta ( mormors bageri på entre gör Malmös godaste) för min del och pizza för dem andra. Pappa handla lösgodis för hundra kr så ni kan ju gissa hur gött jag mår nu, fyyyy..


Vi skulle låna pappas videokamera för att kunna filma  lilla L på BB ( dock inte nere vid min pip, ingen ska ner där och fota och filma det ska gudarna veta) men den fick vi av honom.. Roligt att kunna filma den lille--


Sofie

Ja, lovefilm funkar jättebra! :)



Videokamera är näsan ett måste när bebisen har kommit :) Kul att titta på sen i framtiden.



Kram



PUBLICERAT: 2010-01-16, 10:56:54 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
susanne

ja det e mina barn.. gabriel o vovven



PUBLICERAT: 2010-01-16, 13:03:39 | URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Mamma och matte

Ja, jag ligger strax efter! Trodde också att jag skulle slippa bristningarna, men icke.. :(



Själv har jag bara haft just det där salamisuget, gullsalami på hönökaka.. Mmmm.. Visst kan man ju frysa ner det, men då smakar de ju inte samma sak ;)



PUBLICERAT: 2010-01-16, 15:51:14 | URL: http://mammaochmatte.wblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: