2010-01-09
 23:37:08

Älskling

Denna dagen har inte bjudit på något speciellt spännade, har mest legat i soffan innan jobbet idag och tyckt otroligt synd om mig själv..
Har haft otroligt ont i slidan , känns som någon trycker om upp en kniv och vrider om där inne.. Sen har jag haft en träningsvärksliknade känsla i magen som kommit och gått, ibland i långa perioder och iblanad bara en kort stund.. Hade även en liten blödning igår liknade den i söndags..
Tror magen har sjunkigt ännu mera nu ser ut som det, men vad vet jag..

Ja just det vann högsta budet på ett par oanvända byxot i strlk 60 från lundmyr






Charlotte

Åh vilka mysiga byxor! :) Jag läser media på gymnasiet (har gått om 2 år) Är du klar med studierna o så?



PUBLICERAT: 2010-01-10, 11:35:37 | URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Sofie

Såå fina byxor! :)



Pannbiff och köttfärslimpa har jag också fått dille på.. mums! men som sagt inte lasagne och köttfärssås :P



Hittade inga stövlar igår :/

Bara en massa stövlar med värsta klackarna överallt.. inga varma gosiga.



Ha en bra dag!

Kram



PUBLICERAT: 2010-01-10, 11:39:24 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Therese

Vilka söta byxor!



Jag är så dum så jag tror att hon kommer komma runt BF faktiskt. Blev flyttad från den 12:e till den 15:e redan på VUL:et i vecka 10 och sen dess har hon legat exakt på snittet för sin vecka hela tiden storleksmässigt så då tycker jag att hon borde vara redo den dagen hon är beräknad...



Fast det hade varit bättre om man var smart nog att räkna med att gå över, blir mindre segt då :P



PUBLICERAT: 2010-01-10, 15:48:47 | URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: