2010-01-03
 13:39:37

2010

Nyår spenderades ute i Bara hemma hos Kenny och Sandra med trevligt sällskap och massa god mat som Sandra och Kenny lagat..

Helt sjukt att det är 2010 och i morgon är det bara exat en månad kvar till BF om hon inte väljer att titta ut innan eller efter.
Att hon väljer att titta ut exat den datumen är inte så troligt även om det skulle vara roligt då det är det min lillasyster och blivande gudmor Fridas födelsedag...

2010 kommer bli det bästa året i mitt liv det är jag helt övertygad om..


De sista dagarna har mina mensvärksliknade smärtor blivit starkare och igår kväll kom det smärtor och hugg ungefär var 5 min men de satt bara i några sek , så höll det på i 5-6  timmar. Trots det har jag kunnat sova 12 timmar i natt och nu när jag vaknade har jag me rmolnadevärk och inte huggningar..


Just de bokade biljetter till Avator ikväll, är riktigt sugen på att se den, kvittar hur ont jag har.. Ska gå dit i mjukis kläder och bokat en plats nära utgången så jag kan springa ut och kissa..


Anonym

kikar förbi & lämnar en liten kommentar :)

mvh,

http://annebertelsen.blogg.se


charlotte

taack :) åh mysigt det låter! haha smart där nära utgången till toan :D hur mår du i graviditeten o allt? kram



PUBLICERAT: 2010-01-04, 00:45:30 | URL: http://snigelbebis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: