2010-01-04
 00:44:46

1 månad..

Klockan är nu över tolv vilket innebär att det är den 4 jan alltså bara en ynka månad kvar tills BF..

Blev ett samtal till förlossningen innan eftersom det kom lite blod när jag torkar mig, hon sa att det inte var någon fara så länge det inte kom färskt blod.. Antagligen fick jag en liten blödning eftersom jag haft en del sammandragningar och värkar så livmodern är trött eller något, kommer inte riktigt ihåg :)..

Var och såg AVATAR innan ikväll och det gick bra fast än jag hade någon sammandragning och lite ont.. Var en riktigt grym film , bästa filmen jag sett på riktigt länge..


Kimse

Oh snart snart!! Jag har gått halva tiden nu, känns helt sjukt. Dags att sätta sig in i det där med hur många föräldradagar osv.. känns som en djungel!


Sofie

Det känns alltid läskigt när det kommer blod.. Skönt att det inte var nån fara.



Så du lyckades gå på bio? :) Trevligt



Kram



PUBLICERAT: 2010-01-04, 20:32:04 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: