2010-12-17
 14:07:27

Lusse lelle och spöken?!

Har inte glömt bort min blogg.
Har bara inte suttit framför datan och från iphonen går dte som sagt inte att blogga.
Sen lider jag av bloggtorka.

Kort om veckan:

Måndag:

Lykke och Frank var på sitt första Luciatåg på öpnna. Nästa vecka är sista gången dem kan gå dit eftersom de är för stora ( galet) så efter jul får vi hänga på öppna för de "stora" barnen.
Sen blev de fick med vår fina Jenny ( Har fikat med Jenny på måndagar så länge jag minns hihi)

Tisdag:

Var de mys hemma hos Meya med Alexandra och Ludde. Åkte sedan hem till farmor för att fira min farbror som fyllde 50 år. Där jag var med om en minst sagt läskig upplevelse som jag inte kan sluta tänka på. ( vågar inte skriva ut den för folk som inte tror på de övernaturliga kommer tro att jag är galen).

Onsdag:

Var det öppna här i Hörby och senare kom Sandra och Elin på besök. Vi har inte setts på ett halvår så dte var himla roligt.

Torsdag:

Fika med Karin och My på mormors. Jag och Lykke kunde inte åka hem eftersom två lastbilar vält och blockat E 22an. Så vi fick åka hem till min mamma och vänta där ills vädret lugna ner sig och det var säkert att åka hem igen.

Idag:

Hemma mys. Jag sjunger massa julsånger och Lykke skriker Luss Lelle om och om och om och om igen.
Ikväll är det familjemys och julbakning




Anonym

Jag vill veta emma!!!!! Älskar sånt ju!!!



PUBLICERAT: 2010-12-17, 22:07:53 | URL: http://nathaiienathaiie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: