2010-08-29
 10:22:12

Lykkes storebror

Igår var vi på piratkalas hos William en av Lykkes kusiner. Eller Lykkes storebror som han hellre vill bli kallad. Han frågar hela tidne om inte Lykke kan få sova över där om inte hon och jag kan flytta´hem till dem osv.
Eftersom Lykke är för liten för godis fick hon en påse med badleksaker.



Inatt var första natten på 2 veckor som jag fick sova 7 timmar i sträck men dte kosntiga är att jag känner mig mer trött än någonsin aja för mtk sömna är man inte bortskämd med nu förtiden..

Lykke behöver inte vara orolig att de blir något syskon gjort i höst för skit vad mkt bra saker där är på tv.
När liten har somnat kommer jag sitta bänad framför b.la. skånefruar, new york frurar, hollywoodfruar och välkommen hem..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: