2010-08-20
 09:23:11

Karma

Lykke sover efter gröten och en stunds lekande. Istället för att packa eller göra mig iordning sitter jag här och bloggar.

Huset blev vårt på riktigt igår, kändes riktigt bra när hon lämnade över nycklarna till oss och jag fick sätta nycklarna för förtsa gången i vårt hus.
Har gott och varit lite småorolig under dagen det är ändå ens livs största affär.
Men så fort jag klev in och andades in, kände jag den underbara karman som finns i huset och ångrar inte för en sekund att vi köpt det.
Än mindre när jag såg Lykke krypa runt i de tomma rummen och tokskratta när hon satt och drog i gräset.
I eftermiddag flyttar vi dit lite saker så vi kan sova där i helgen medans vi ska tapetsera och hålla på.

Blir en liten tur till festivalen vid lunch med syster och kusin för att äta texasburgare. Det blir nog också det besöket iår då jag inte har någon större lust att gå omkring med barnvagn där..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: