2010-08-12
 17:17:49

Hur ska jag hinna?!

Lykke är inte stilla en sekund och kryper hit och dit.
Öppnar luckor,stänger luckor.
Sliter av sig blöjan, jagar hunden, drar ner datan.
Hon är här, hon är där, hon är överallt och ingenstans.

Börjar packa lite hon kryper bort ska försöka ställa sig mot lådan, hunden går förbi Lykke börjar följa efter. Sätter henne i gåstolen hon springer bort till vår kandelaver ?! Drar ner dn i golvet börjar skratta. Går bort till tvbänken öpnnar lådorna och biter på dem. Blir förbannad skriker och går bort till mig och hoppar som en tok i stolen.
Tar ut henne ur stolen ger henne mat i stolen hunden går förbi Lykke försöker ta sig ur strolen för att se vad hunden gör.
Lykke kastar en leksak under bordet kryper bort till bordet ska försöak nå leksaken blir skogstokig ser hunden jagar henne.
Får syn på min mobil kryper bort till den biter,bankar och slår.
Upp i mitt knä ,studsa,studsa och studsa.
Ja hon är verkligen aktiv vår lilla flicka..
Får börja flyttpacka på nätterna


Meya och Frank

haha, FY FAN VAD JOBBIGT! jag förstår inte hur man ska orka fler barn när det första tar all energi ur en? Det är helt galet. Jag är så trött...



PUBLICERAT: 2010-08-12, 19:28:59 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/
Sofie

Vet du vilken dag det blir fika nästa vecka?



PUBLICERAT: 2010-08-14, 11:52:21 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: