2010-08-11
 07:13:12

Full rulle

Nu är det full rulle här hemma. Lykke kryper bara bättre och bättre så nu går det inte att lägga henne på lekfilten och gå ut och ta kaffe för då hittar man henne vid den bärbara och drar i sladden..
Hon riktigt kastar sig efter saker och är still ungefär en sekund av dagen. Spjällsängen måste vi sänka för när jag gick in i sovrummet igår stod hon på knä lutande mot kanten..

Papperna på huset skrivs på på torsdag men vi får nyklarna redan på måndag så i helgen är det tap och golv shopping,underbarat.

Eftersom jag inte ammar mer tänkt jag unna mig en corona igår min första sedan maj 2009 och som jag har längtat. Men drack inte mer än två tre klunkar sen kände jag mig nöjd. Var det inte godare än så?!

Imorgon är det dags för lite egen tid för mig, den första på 6 månader iprincip. Ska hem till Jenny ( som bor 2 min bort hihi) dricka lite vin och bara snacka skit.

Lykke har kastat min mobil i golvet ungefär 5809684068 gånger så igår var jag "tvungen" att köpa en ny då min lever på sparlågan, beställde en I phone 4. Är typ den sista i världen att ska en iphone men nu kan även jag vara med i gänget om 2 veckor iallafall..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: