2010-08-02
 21:58:47

.............

Igår spenderade vi dagen i Nybrostrand med 2 av Magnus systrar med familjer. Först gick vi in i fel stuga där satt en kvinna och såg lagom förvånad ut , vi sprang ut snabbare än vi kom dit..
Var sådan härlig mysig dag med massa ungar som sprang omkring och en super mysig och glad liten Lykke som iprincip skratta hela dagen lång, sov på stranden och bara va.

Lykkes är grymt facinerad av äldre barn och älskar att sitta och titta på sina kusiner när de leker och springer omkring.
Dem är himla förtjusta i henne med, William vill bli hennes storebror och Linn sitter och skryter om henne för hennes vänner.

En liten tur i kåseberga hann vi också med..


Idag har Lykke växlat mellan att vara sjukt sur eller riktigt glad är, 2 två som är på G.



Lykke och Frank gosar till det innan idag..



Har varit nyttig nu i en vecka och har bara gått ner 4 hg ( räcker med att man kissar typ) så tvinga iväg magnus att handla mat till mig så jag kan trösta äta kl 22 på kvällen


Meya och Frank

OMG, de är så söta att man vill steka upp dem till middag! MUMS.

Tror du magnus hade kunnat handla till mig med? Jag tröstäter gärna choklad idag för jag har mens och gått upp 400 gram, haha.



PUBLICERAT: 2010-08-03, 16:44:29 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: