2010-08-28
 08:05:22

Dieter

De där sista 12 kg vill verkligen inte försvinna. Eller försvinna och förvinna. Jag fattar att de inte springer bort av sig själv.Jag försöker men det är precis som efter 4 eller 5 dagar så orkar jag inte mer och ger bara upp eller så glömmer jag bort det.Jag vill inte "svälta "mig själv för det funkar verkligen inte samt att blodsäkert blir skit så humöret är inte direkt på topp då.

Det är precis som om jag inte vågar träna. Känner mig för fett, klumpig och osäker för att träna. Hade gärna gått ner 5 kg innan jag vågar mig till ett gym eller träningsgrupp. Hade gärna tränat lite hemma innan jag börjar så jag inte får andnåd mitt i ett pass på friskis.

Skulle viljka hitta en diet där man faktiskt får äta annat än sallad och vatten..
Funderar lite på GI eller viktväktarna men jag vet inte.
Det bästa är att röra på sig, undvika godis och massa annat skit.

Tips någon?!


Cissi

LCHF man rasar i vikt dessutom är det gott :)


kimse

Viktväktarna är sunt men det tar ju lite tid..



PUBLICERAT: 2010-08-28, 10:31:20 | URL: http://kvimsen.blogg.se/
Paulina

Räkna kalorier, försök ät mindre portioner och powerwalka. Ta lördagen till att njuta och kör sen vidare de andra dagarna med att räkna och räkna! Det fungerade för min del innan jag blev gravid! Det gäller bara att hitta en metod som passar en själv och inte alla andra! Kram


Emma

Viktväktarna!! :)

Det fungerar. :) och du får äta hela tiden, vilket jag själv tyckte var toppen.



PUBLICERAT: 2010-09-01, 13:43:40 | URL: http://emstankarochfunderingar.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: