2010-08-10
 07:53:15

Bara massa prata

Lykke tog inte tutten inatt heller så nu har jag inte ammat henne på över två dygn. Trodde inte att det skulle kännas så jobbigt att inte amma mer.
Efter 6 månaders intensiv amning är det bara slut, bara sådär?!
Mjölken har redan börjart sina, rejält dessutom.
Nu kommer jag aldrig mer amma mitt älskade barn.
Känns så himla tomt.

En annan sak som jag funderat på är hur mina tuttar nu kommer se ut efter detta?!
De börjar redan bli lite taxiga, kommer huden dra tillbaka sig?!
Om inte hur blir det om jag operarar dem?!
Kommer jag kunna amma Lykkes blivande syskon ( som inte är planerad inom det närmsta)?
Kommer brösten bli taxiga då med?
Jag är 24 år och känner inte för att gå runt med taxbröst resten av mitt liv.
Kanske ytligt tycker vissa men mitt självförtronde säger jag.




Kvinnan vi köpt huset av ringde i i söndags och sa att huset är tomt och städat redan i helgen så om mäklaren bhar tid så skrivs kontraktet redan i början av nästa vecka och vi kan börja fixa.
Är detta min sista vecka som Malmöbo?!
Skönt att vi redan börjat packa lite men igår fick vi eld i baken och packa ner allt vi inte behöver på ett tag.
Så hela lghten ser ut som en stor flyttlåda.






sofie

Det där med att sluta amma känns verkligen jobbigare än vad jag trodde.. Har inte planerat att sluta helt än men bara jag hoppar över att amma ett mål så känns det i hjärtat.. Vill ha min lille bebis hos mig för alltid ju.. Har förstått att det känns så för de flesta :) Trodde att jag kunde komma på fikan på torsdag men kom på att Leon ska fotas då. Så jag hoppas vi ses nästa vecka ist. Kram



PUBLICERAT: 2010-08-10, 11:54:33 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Meya och Frank

Yeeey! Du kommer klara det emma! Jag ska köpa en låtsas tutte till Lykke som hon kan få suga på! :)



PUBLICERAT: 2010-08-10, 19:20:25 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: