2010-08-12
 06:52:11

Är jag vaken?!

Älskade Lykke väckte mig 05.30 och min hjärna är fortfarande kvar i sängen.
Varför är man så jävla dum och lägger sig ETT?
Nu gäller det att vara i toppform då Lykke kryper och ska dra och bita i allt. Igår kröp hon fram till hunden och slet ut hennes tuggben ur munnen men Wilma brydde sig inte. Då går så snabbt i bland att man inte hinner reagera.



Har inte ammat på fyra dygn men i morse sökte Lykke tutte kände mig som Sveriges sämsta mamma då mjölken sinnat rejält så fick ge henne flaskan istället. Kändes rent ut sagt förjävligt .
På tal om flaska, Lykke har börjat att äta 2-3 ggr per natt och hela 200 ml per gång. Var kommer dte ifrån?!
Ger henne mer mat på dagarna och inatt vakna hon bara en gång så får köra på samma spår idag.



Josse

fy fan vad jag saknar min WILLMMMAAA, lykke oxå men Wilma o jag är bästisar hehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: