2010-08-31
 21:33:20

Ångest

Har min värsta vän på besök och får alltid lite ångest de första 2 dagarna men sen jag börja på mini-piller är de värre.Så var det förra gången med. Funderar på att sluta på dem och pröva något annat preventivmedel istället.
Är grymt trött men kan bara inte sova, kan inte komma till ro riktigt.
Tänker tusen tankar. Inredning,höstkläder,lykkekläder,trädgården,huset ja på allt och inget.
Efter mammaledigheten vad händer då?
Jobba? Eller ska jag ta tag i mina 3 sista terminer på lärarut?! Eller kanske hoppa på något helt nytt?
På vad isåfall?
Vill ju vänta för länge på att ge Lykke ett syskon..
Vad är"lagom" två,tre kanske fyra år?
Jag tar liksom förgivet att jag ska bli gravid lika lätt nästa gång. Men det är inte alls säkert, verkligen inte.
Vi hade kanske bara tur den här gången.


Meya och Frank

Imorgon kan vi ha ångest tillsammans! <3



PUBLICERAT: 2010-09-01, 16:07:54 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: