2010-08-07
 10:28:04

6 månader

Idag blir Lykke-Li hela 6 månader ,hon har alltså levt ett halvt år.
Gud vad tiden går fort.
Och herregud vad de utvecklas. Lykke har utvecklas något enormt de sneaste 5 veckorna när Magnus haft sem.
Detta har lätt varit det bästa halvårtet  i mitt , det har också varit de halvår då jag aldrig sovit så lite som jag gjort nu.
Det har hänt mkt utanför "bebis" halvåret med vi har köpt hus och detta är sista veckorna som Malmöbo och jag kunde inte varit mer redo att flytta.
Fast huset köpte vi just för att vi fick vår lilla Lykke.



sista magbilden v 38 ,foto inte efter det eftersom jag fick bristningar vilket jag idag ångrar



Hemsk bild men det bjuder jag på. 27 kg tyngre och minuten senare kom krystvärkarna



En väldigt ny liten lykke som kom den 7 feb 15.18 på Bf+3 50 cm lång och 3495 gram tung



En månad liten



2 månader och börjar bli ljusare. April är även den månaden då Lykke vånder sig från mag till rygg och månaden hon upptäcker fötterna



3 månader och testar bumbostolen för första gången



4 månader och Lykke blir döpt på nationaldagen i Paulikyrka i Malmö



5 månder och Lykke ställer sig på alla fyra och gungar och gungar.



6 månader, blir ljusare. Kan krypa lite och fått två fina små tänder och är enormt envis


Sofie

Söta söta Lykke, längtar efter att få träffa er!



PUBLICERAT: 2010-08-09, 21:41:28 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: