2010-08-20
 15:21:43

5 min

på festivalen.
Aldrig mer. Skulle upp handla texasburgare fick panik.
Jag var tydligen inte den ända som tänkte de skulle vara lugnt på förmiddagen.
Fick bli subway istället


Emma G

Jag var också inne i stan idag och jag fick precis som du panik. Jag hatar att bo i stan när det är festival. Och åka hem till mamma kan jag inte heller nu för Ines löper, mindre roligt.

Ha det så mysigt i huset nu i helgen så hoppas jag vi ses något nästa vecka. kramar



PUBLICERAT: 2010-08-20, 15:28:40 | URL: http://modersinstinkter.blogspot.com/
Therese

SV: Det går inte alls bra. Ammar lika mycket som innan, eller ja, något mindre blir det eftersom hon har upptäckt att det faktiskt finns roligare saker att göra än att ligga och amma =) Men äta annat vill hon fortfarande inte. Hon smakar gärna men vill inte äta sig mätt på det. Men det lär väl släppa nån gång.



PUBLICERAT: 2010-08-21, 09:21:45 | URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: