2010-04-20
 09:06:31

Underbar dag med underbara vänner..

Igår satt jag på lilla och fika i det underbara vädret med Emmie,Jenny och Annsan, fan vad gött det är att vara mammaledig.
Lykke-Li sov sig igenom hela fikan men vid halv fyra begav vi oss hemåt eftersom jag fick en känsla av att liten skulle vakna snart och mkt väl så vakna hon när vi kom till värnhem..

Lykke-Li har börjat med en ny "lek" hon låtsas skriker och när jag eller Magnus härmar henne börjar hon tokskratta, roligast är det om man tittar i speglen samtidigt.

Jag tror att Lykke har kommit i någon tllväxtfas nu , hon är en riktigt glad skit unge på dagarna men på kvällarna blir hon gnällig och gör allt för att inte sova för inte somna..

Idag blir det en låååång runda sen fika på entre..


Johanna - mamma till Leia

sv: oj va duktig du är! jag börjar verkligen bli trött på dessa promenader. blir kanske lite roligare när våren kommer på riktigt. nu är det så grått o trist, och blåsigt :D



PUBLICERAT: 2010-04-20, 09:47:09 | URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Emma Göransson

skönt med promenader. Hör av dig om du vill har sällskap någon gång. Kramar



PUBLICERAT: 2010-04-20, 14:42:47 | URL: http://modersinstinkter.blogspot.com/
Meya

Vad kul det var att fika idag och fan vad kul att Frank är råkär i Lykke. Haha. Han har aldrig varit så exalterad förut över en bebis. Så gulligt!

Och trots chokladkakan idag trycka jag i mig 3 kilo glass precis, ehm JAG BEHÖVER TRÄNA!



PUBLICERAT: 2010-04-20, 20:29:57 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: