2010-04-06
 14:19:54

Tredje dagen..

Utan onyttigheter..
Har blivit alldeles för mkt skit under graven och sen hj'ärtat föddes.
Ibörjan av graven var det lugnt men de sista 5 veckorna ökade massa och de var då bristningarna kom..
Så nu ska 14 kg bort plus några till som jag la på mig förra året i mars/april..




Igår var Lykke-Li vaken precis hela dagen och på kvällen var hon inte spec glad, hon ville bara ligga och amma hela kvällen..
Idag har hon sovit en del och nu ligger hon och sover på mig och skrattar en massa i sömnen,tror hon drömmer om mina bröst..


Idag blir pappa 48 och han kommer hit på middag, blir tacopaj som pappa önskat..
Var på entre innan och handla present och passa på att handla lite till mig själv på mq för presentkortet jag fick i påskägget..


Försökte lägga upp bilder men det går fan inte..


Johanna - mamma till Leia

sv: ja eller hur! det är ju omöjligt att göra det på egen hand. dom kunde väl åtminstone lägga 5 minuter extra på att göra tydliga instruktioner. Surt! Tur att man inte lever ensam :P



PUBLICERAT: 2010-04-06, 14:27:15 | URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Sofie

Haha, ja det är klart att det är brösten hon drömmer om :)



Jag klarar inte av att sluta med onyttigheterna :/ Öppnade precis en påse Anton berg ägg..





PUBLICERAT: 2010-04-06, 16:51:44 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Helena

Japp vi kan ju se hur det är med vädert. Hade ju varit skoj med en fika i stan oxå. Hehe. Fått sålt lite men inte alls mycket gemfört med vad jag har kvar. Och sen så har jag inte fått så mycket betalt för det. Hehe. Men men. Hur gör du själv? Kram



PUBLICERAT: 2010-04-06, 19:58:41 | URL: http://prinswilton.blogg.se/
Therese

Haha ja det dröms nog en hel del om bröst misstänker jag :P



SV: BVC gick bra, clara växer och frodas :D Traderaannonserna går däremot såddär. Inga bud än så länge. Men hellre låg vinst än att slänga. Blir dock bara paket numera. Sålde enskilda plagg för nån vecka sen men det är inte värt jobbet att hålla på med när det bara går för nån krona. Förhoppningsvis får man väl lite mer för ett paket iaf.



PUBLICERAT: 2010-04-06, 20:47:38 | URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: