2010-04-28
 07:52:39

Men tack så jävla mycket

Igår när mannen inte var hemma så tänkte jag passa på att äta sushi till middag.
Eftersom mamma var på besök och Lykke-Li hade somnat körde jag snabbt bort till sushido.
Jag hade ringt och beställt maten innan så allt skulle gå snabbt så när jag väl kom dit så ställde jag bara bilen utanför utan att lägga i pengar.
När jag kom in var min mat klar och redo att betala MEN framför mig stod en äldre dansk man som inte fatta ett skvatt svenska så han tog hundra år på sig så när jag kom ut stod p-vakten och gav mig 400 kr i böter..
Billig jävla sushi det där..
PIP dansk..


Tova

Usch då! Men oh, nu blev jag sugen på sushi...



Aa, ja min Elliot är ju 3 månader nu så det passar nog fint att börja med en sån där Bumbo-stol nu :) ser himla mysig ut iaf hihi!



PUBLICERAT: 2010-04-28, 10:43:09 | URL: http://trasslet.se
Helena

Så surt... Fy...



PUBLICERAT: 2010-04-28, 14:49:31 | URL: http://prinswilton.blogg.se/
Sofie

Förstår inte varför man inte kan kommentera vissa inlägg ibland..trist. Nu har jag varit inne och publicerat det igen och då plötsligt går det..



Hade sett fram emot lite träningsvärk iallafall.

Får ta barnvagnscross nästa gång och hoppas att det är bättre träning. Då ligger iallafall bebisarna på plats i vagnarna och sover förhoppningsvis så att man kan koncentrera sig lite bättre :P



PUBLICERAT: 2010-04-29, 09:06:49 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: