2010-04-12
 10:05:48

Mamma är så stolt.....

över sin lilla sessa..
Lykke-Li var riktigt glad och pratglad exat hela dagen igår, skratta åt allt jag och Magnus gjorde..
Lykke har varit stark i nacken och kunnat hålla upp den sen hon var rikigt liten men igår hände en ny sak , Lykke lyfte överkroppen med hjälp av armarna såg ut som om hon gjorde armövningar typ.

Än så länge idag har hon mest sovit, gårdagen tog nog mkt energi..






Idag ska vi tll BVC för att se hur mkt klumpen växt och hur mkt hon väger nu sen ska vi träffa Jenny för fika och skvaller..


Meya

Åh jag är så avis, Frank är så seg med sina skratt. Han rosslar mest och ler med halva ansiktet typ, skit störigt!



Men jag kan inte liggamma, jag bara somnar.. det är så sövande! :D



PUBLICERAT: 2010-04-12, 21:25:16 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/
Tova

Halloj! Hoppas allt är bra med er, har ni fått in lite mer rutiner och liknande? Och visst går tiden såå fort! Kan inte fatta att min är 3 månader snart...

(Har btw bytt blogg så du vet, hihi)

kramar



PUBLICERAT: 2010-04-13, 14:59:35 | URL: http://trasslet.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: