2010-04-27
 08:50:14

Långt inne..

Idag är det dags för mammaträning med Sofie och Meya, vet inte hur länge sedan det var jag tränade sist.
Vill gärna gå ner 10 kg till så nu är det dags att börja träna lite med och inte bara promenera.
Fick leta långt långt inne i garderoben för att hitta något som jag kan ha på mig att träna i.

Senare idag blir det fika på entre med mammor och bebisar.
 Blir kanske lite shopping till Lykke-Li , vi ska på bröllop om 2 veckor och vill hitta något riktigt fint till hjärtat.
Vad jag själv ska ha på mig vill jag inte ens tänka på, kommer se ut som en strandad säl i vad jag än köper..



Tova

Haha, ja usch vad längesen det var man tränade. Känns som mina muskler förtvinat helt.



Samtidigt känns det skönt att ha en "lugn" period i livet för en gångs skull, och bara fokusera på lillplutten ;)



PUBLICERAT: 2010-04-27, 12:59:38 | URL: http://trasslet.se
Mysan

Vad härligt! Jag vill också börja träna (: Har du köpt gymkort? var ;)?



Mysigt med shoppning till de små, men när det kommer till mammorna så vill man bara gå undermarken och inte synas. jag iaf :P



ses imorn iaf (: alltid lika trevligt.

Puss och kram!



PUBLICERAT: 2010-04-27, 14:34:24 | URL: http://mamamy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: