2010-04-23
 18:29:03

Fredag

Just nu ligger Lykke -Li och sover i min famn och vaktar min ena tutte då hon håller om det hårt med båda armarna..

Idag åkte jag,Lykke och Mamma ut till Bara och hälsade på Wilton, Pia och Helena..
Lykke och Wilton låg och snackade lita och när Wilton blev lite ledsen så var de precis som om Lykke tröstade honom, riktigt sött.

Äntligen har jag börjat få mer mjölk i mina tuttar igen ( peppar peppar) de senast dagarna har jag inte behövt ge mer än max 150 i ersättning per dygn..



Sofie

Va skönt att det kommer mer mjölk nu, hoppas det håller i sig :)



Jag mår bättre idag.. lite ont i bröstet bara.



PUBLICERAT: 2010-04-23, 18:38:57 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: