2010-04-09
 06:55:58

Dags att gå upp..

Kl 04 i morse tyckte Lykke-Li tydligen att det var dags att göra morgon..
Kände att jag ville ta en pistol och skjuta mig i huvudet eftersom jag inte kunde somna fören vid 1 men så tittar jag ner i vaggan där hjärtat ligger och ger mig världens leende och då föörsvinnet plötsligt all trötthet i hela världen..

Men man hinner med mkt, har sett amerikanska robinson, dr Dru som handla om hur viktigt de är att lufta vaginan tydligen haha , vet inte hur många ggr de upprepa det, väckte Magnus så han kunde ta Lykke-Li så jag kunde gå ut med hunden..
Nu har jag äntligen vaggat Lykke-Li så hon har somnat om så kollar på the vocie, äter havregryns gröt och bloggar för jag kan inte somna om..

Igår började jag dagen med att gå en låååång runda med pappa, äta frukost på espresso ,sitta i solen och få en miljon fräcknar och sedan bege mig bort till Entre för en trevlig fika..

Skulle egentligen åka till Ikea på kvällen men Lykke-Li var inte på humör så vi sket i det och åkte och stor handla senare på kvällen istället..


Idag ska vi träffa Carro var några veckor sedan så det ska bli riktigt trevligt , senare på kvällen är det tvättning som gäller . För över ett år sedan trodde man inte att man skulle tvätta bebiskläder en fredag kväll  men fan vad underbart det är..




Meya

åh vilken söt tröja lykke har, frank måste bli mer feminin :)

vad kul det var att ses igår, frank blev så inspirerad av att lykke skrek, så igårkväll blev han jätte arg, haha. min lugna bebis var som bortblåst.



PUBLICERAT: 2010-04-09, 07:36:55 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/
Carolina

Vilken sötnos!!



PUBLICERAT: 2010-04-09, 11:45:41 | URL: http://livetmedlina.blogg.se/
Sofie

Ja, tack för igår :) Det var kul att ses.



Vet inte varför, men hade föreställt mig dig som väldigt kort :P .. det var du ju inte.. Du var ju normal ;) hihi



PUBLICERAT: 2010-04-09, 22:23:20 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: