2009-11-16
 14:56:51

Sommarplaner ...

Var en mkt trevlig fika med Jenny, fast det är de ju jämt :) Har inte drukit kaffe på någon vecka så känner mig lite speedad i kroppen fast det kan även vara som jag inbillar mig, kan ju vara rätt duktig på det haha...
Vi satt iaf och planerar sommaren lite och vi bestämde att vi bla skulle ta tag i en riktigt rolig midsommarfest , en riktigt svensk mysigt en. Detta kommer lätt att bli den bästa sommaren i hela mitt liv, för till sommaren har jag mitt lilla hjärta <3.

                                  


I morgon är jag ledig och då bär det av till Ullared för seriös shopping till Lillan, de felsta  jag känner som har/väntar barn säger att man kan fynda rejält till dem små där uppe. Pappa och Magnus ( har blivit tvingad) har fått äran att följa med på detta äventyr.Så förhoppningsvis kommer vi hem med kassarna fulla.



                        


Sofie

Ni lär fynda en hel del till bebisen :)

Ha det så skoj! .. och hoppas ni slipper trängas allt för mycket.



PUBLICERAT: 2009-11-16, 16:30:05 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: