2009-11-12
 12:20:29

Rubrik?!

Har precis kommit hem från en två timmars lång runda med hundarna och mamma... En jobbig runda då det kändes som jag skulle kissa på mig typ hela tiden.. Lillan gillar tydligen att sparka på den, men sen är hon ockå en blivande kampsport stjärna..Men med mig och Magnus som föräldrar kan hon knappast vara en blyg och stilla sittande liten flicka.
Skulle egentligen träffa emmie och natta för en fika på entren, men det blir här hemma istället eftersom jag måste vara valpvakt.. Men vi köper nu med oss lita fika från mormors bageri och myser här hemma.
Nu ska jag äta körv med mos och mysa ner mig i soffan och bara slöa..


Sofie

Åh, en sån söt liten vovve :)



När ska du till Ullared? Verkar som att de har fått in ett rejält stort parti med Barbapappa saker, de har funnits där ett tag nu.. Men nån gång måste det ta slut iofs.





PUBLICERAT: 2009-11-12, 21:25:50 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: