2009-11-11
 20:31:23

Paddan....

Jag älskar verkligen att vara gravid och att vänta vår lilla kicker.. Men vissa dagar känner jag mig som en riktigt stor och go padda och idag är en sådan dag.. Mina annars stora meloner är nu läckande, ömande och ådriga badbollar.. Asset och låren är blivit bomaderade med härliga små söta( vidriga) celluiter. Benen svullnar upp och jag vaknar ofta av kramp och är det inte kramp jag vaknar av är det för att jag måste kissa fär femtielfte gången per natt.. Håret är bara katastrof . Ansiktet känns så jäkla uppsvullet så det är galet. Fick en riktigt härlig kommentar av en kund i måndags: ja nu sysn det verkligen i ansiktet med att du är grav .. haha tack för den tanta tänkte jag och log när jag egentligen ville skrika att har du själv tittat i speglen någon gång?! 

Man fan vad underbart det är att vara grav i längen.. Jag ÄLSKAR det , jag älskar att känna vår lilla flicka böka runt där inne.. Det är värt varje sek att se ut som en padda.. För snart är du här min älskling <3
 


Helena

Hej gumman! Grattis till din nya blogg. Super kul att läsa. Hehe. När ska vi träffas då? Puss och kram på dig


emma

Jobbar mkt nu denna och nästa vecka, sen är jag ledig lita får ses då :) puss och kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: