2009-11-13
 13:06:09

Lundmyr of Sweden...

Jag har lyckats ryka upp mig lita nu. Har gått runt och lett för mig själv nu halv dagen så jag lurar kroppen att jag är glad, det funkar faktikst hur knäppt det än låter. Syster är här på besök nu och Magnus ska passa hennes valp ikväll eftersom hon ska på någon fest.
Själv ska jag spendera hela eftermiddagen och kvällen på jobbet liksom resten av helgen.
Har suttit och klickat runt på lite bebissidor nu och har hittat den perfekta mobilen till vagnen, en speldosa från Lundmyr of Sweden som macthar vagnen perfekt då den är svart,röd och lite vit.


Ska vänta någon vecka med att beställa den, är ingen brådska direkt. Lundmyr of Sweden har så himla söta bebis saker skulle vilja klicka hem allihopa.. Någon som har någon erfarnhet av märket, hur strlkarna är?!

                                        

Nu ska jag gå en runda med vovven och äta något innan jag åker och jobbar..


Fia Tidstam

Hej Emma!

Tycker det är jätte roligt att du har startat en blogg så man kan läsa vad som händer dig... Eftersom vi inte träffas så ofta.



När jag jobbade på Butik Blå sålde vi Lundmyr och vissa plagg var lite små i storlekarna, framförallt bodys.



Ha en skön helg trots jobb!



Kram Fia


emma

Vad roligt att du är inne och läser :)nej, det är ju tyvärr lite dåligt med :(... Tack för tipset då borde man nog beställa en strlk 60 puss och kram



PUBLICERAT: 2009-11-13, 13:48:26 | URL: http://emmakri.blogg.se/
Kimse

Hellu, nu är det inte många veckor kvar :) Jag älskar Ludmyr :) Jag köpte bodyn med texten pytteliten till min sambos bror nu när de fick sin flicka, hon föddes i vecka 27 och vägde bara 840 gr. Kolla www.dunderbutiken.se där finns finfina saker :) Måste ses snart, känns som om vi har mycket att prata om!


Sofie

Lundmyr har så himla fina saker :)

Vi har köpt en sovpåse där det står pytteliten på, en body, några nappar och en nappflaska tror jag :P



PUBLICERAT: 2009-11-13, 17:00:16 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Emma

Kim: Oj så tidigt, hur kan det komma sig ?! Mår hon bra?! Ska in och kolla på den sidan sen när jag kommer hem. Har du mitt nr?! Annars kan jag maila det till dig på face?! Vi får ta en fika snart



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: