2009-11-12
 21:26:18

Juleskum..

Har precis haft några riktigt trevliga timmar med Emmie och Natta, de gick precis och nu sitter jag och funderar på om jag ska trycka i mig en påse juleskum  och läsa ut en bok som jag börja med i v 16 typ..
Boken heter Handbok för gravida, allt din dokter inte berättat och är skriven av Vicki Lovine.. En riktigt rolig bok som jag rek alla gravida att läsa om ni vill ha er några goda skratt..
Så fort den boken är utläst ska jag börja läsa en bok som handlar om förlossning, är inte det minsta nervös eller rädd, vilket gör mig lite nervös faktisk.. Jag resonerar som så att man kan inte vara rädd för något man aldrig har upplevt, vet ju inte vilken typ av smärta man ska vänta sig.


Roligt att så många läser bloggen förresten :)...




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: