2009-11-13
 11:26:01

Fredagen den 13..

Idag är det tydligen fredagen den 13 och det passar bra eftersom idag känns som en riktigt skit dag tycker jag.
Jag vaknade helt klart på fel sida i morse. Allt känns verkligen blä, skulle bara vilja bädda ner mig i sängen och ligga där hela dagen , helst hela helgen om det hade gått. Har en sådan dag där´verkligen allt känns skit, håret är blä, inget sitter fint, sminkar snart om mig för tredje gången idag, brösten gör så galet ont och för inte att tala om foglossningen.Nej nu får jag ta tag i mig själv och tänka positiva tankar, kanske surfa runt och kolla på bebis saker det brukar få en på bättre humör..






                                                  


Har ju så sjukt ont i brösten och haft den senaste veckan ( inte som i början av graven eller som när man har mens utan på ett brännande dunkande sätt typ) oh fick tipset av Natta att duscha dem, är det någon som läser denna bloggen som är grav eller har varit som vet om vetekuddar också hjälper lite?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: