2009-11-17
 18:41:46

Bilder i mängder..

                               




                                                                     En taggad Magnus.............


Bilder på en del av shoppingen:


                               


Lite mer:

                               


Ännu mer:


                                                                


En sista bild :



                               


Det andra får ni se en annan gång.. Förresten är det någon som vet om det finns en bra sida där man kan fixa lite med bilderna och fixa lite med bloggen?!


Deci

Jag kan försöka fixa en sida likt min till dig ... men då behöver jag bilder och sånt som du vill ha med .



PUBLICERAT: 2009-11-17, 19:03:40 | URL: http://deci.blogg.se/
Deci

Jaaaa , har ni buzz ? För då ska vi vinna =))



Skicka bilder , färg önskemål och annat du skulle vilja ha .. Jag är inte jätte duktig men försöker gärna =)

måste såklart ha din mail och lösen till bloggen för att kunna fixa den .



Jag vet inte när jag gör det , för det kan ta lite tid .. men jag börjar så fort jag kan =)


Kimse

Säg till om du vill ha hjälp min sambo arbetar med webdesign, han gjorde min. Kul att se dina shoppingfynd! Kram


Deci

Ameen , det är ju mega fusk ! då vill jag vara med dig =))



Oj , nu fick jag konkurrens =)

ja , min mail ;) [email protected]


emma

På tal om din, glöm inte att maila ditt lösen ;) Är så nyfiken på att läsa din :) Kramar



PUBLICERAT: 2009-11-17, 21:29:47 | URL: http://emmakri.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: