2009-12-10
 13:31:48

Vilken ska man välja?!

Hade tänkt att önska mig en babybjörn bärsele av mamma i julklapp.
Valet står mellan dem här två


En air eller en active

Någon som har erfarenhet av någon av dem?! Ris eller ros?!


charlotte

Ja daim e gott. Åt nyss hallontårta gott! men nu mår jag illa :P Har ni börjat inreda något baby rum eller har ni något? Jag är jätte sugen på göra det redan men jag har inte rum för det än :P



PUBLICERAT: 2009-12-10, 21:12:38 | URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Anonym

Om det är till en liten bebis så säger jag INGEN!

Köp en riktig ergonomisk istället så du inte behöver oroa dig för lilla bebisens rygg, och din egen :-)

babybjörn kan bara användas mycket korta stunder...en ergo baby carrier eller sjal kan du däremot använda jättemycket :-)

Har testat det mesta och den jag sålde snabbast var babybjörnen ;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: